Velkommen til min blogg!

Da fikk jeg endelig summet meg til å lage en ren kakeblogg. Jeg har alltid vært glad i å bake, men det siste 1,5 året har jeg fått en stor interesse for pynting og utprøving av forskjellige oppskrifter. Å jeg klør stadig i fingrene etter å bake 🙂 Kommer til å legge ut oppskrifter o.l. her på sida og håper kanskje noen andre også kan bli bitt av basillen å få nytte av dem 🙂 Jeg har fortsatt min gamle blogg og det hender nok jeg kommer til å skrive litt om livet der i ny og ne. Så vil du lese litt om livet med og etter kreftdiagnosen er du velkommen til www.abbs.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg