Mangolia vanilla cupcakes med vanilla buttercream og chocolate buttercream

Disse cupcakesene har jeg hatt lyst til å prøve lenge. De er visst nok populære blandt jentene i sex og singelliv som stadig har hengt ved bakeriet som har orginal oppskriften. Skulle gjerne besøkt Mangolia Bakery i New york selv en gang 🙂

Jeg har laget Vanilla cupcakes både med vanilla buttercream og med chocolate buttercream. Mens jeg holdt på å sprøyte på de første cupcakesene gikk kakesprøyta mi i stykker. Ganske kjedelig, men da bøy jo sjansen seg til å kjøpe seg ny. Noe jeg har hatt lyst til lenge. Så jeg tok meg en tur på ebay og snart er det ny på vei i posten 🙂 (+ litt ekstra kakeutstyr i samme sleng..hehe 🙂

Resultatet uten sprøyte ble så som så, men satser på at det smaker godt hvertfall 🙂







0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg