Bestas bursdagskake

Min gode svigermor og guttenes fantastiske besta fylte år i går. Hadde med denne kaka på feiringen. Det er 3 white cake bunner og en red velvet cake. Jeg fant en artig kake på nett der de har lagt et hjerte i midten av kaka. Det er første gang jeg prøver meg på dette, men jeg er tålig fornøyd 🙂 Den er dekt med Philadelphia osteglasur og pynta med vanilla buttercream og roser i mmf. Inspirasjon og en kjempefin instruksjon fant jeg her : http://iammommy.typepad.com/i_am_baker/2010/02/heart-cake-tutorial.html 

Og så dukket hjerte opp 🙂 Kunne vært finere og rødere, men jeg er fornøyd med første forsøket 🙂









0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg