Muffins pynt med kreative unger :-)

på søndag var jeg så heldig å få pynte muffins med mange herlige unger på Bedehuset der vi går. Det var fantastisk artig å se hvor entusiastiske og kreative ungene var. Jeg stilte med 130 muffins å de ble pynta i en fart! Med smørkrem i mange farger. Figurer i marsipan og farget perlesukker. Det hele ble en stor suksess og jeg gleder meg stort til neste gang 🙂

Ei svær gryte med muffins røre !!! 🙂

140 muffins klar til pynting!

Det ferdige resultatet ble fantastisk synes jeg 🙂



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg