Male på marsipan/fondant.

Jeg fikk så lyst til å prøve meg på å male på marsipan. Synes det ser så moro ut. Jeg printa ut et bilde av Donald Duck. Klippa de ulike delene av han ut og så stipla jeg forsiktig rundt bitene med en tannpirker på marsipanen. Jeg blanda ut wilton icing colors med litt sitron essens og malte med det 🙂 Det tar ei stund før fargene tørker. Så det går i etapper 🙂 Tilslutt tegnet jeg rundt med en spiselig sort penn, men synes ikke det ble så bra. Så da forsøkte jeg heller å male rundt med sort icing color. Er tålig fornøyd med resultatet. Så nå må det invisteres i tynne gode pensler 😀 For dette var gøy 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg