Cake pops buketter

Jeg har laga cake pops buketter til gaver. Jeg har brukt Toves sjokoladekake blanda med kaffe glasur til cake pops kulene. Jeg har farget smeltet hvit sjokolade med wilton kakefarge for å få rosa og blå cakepops. Noen er også dyppet i lys kokesjokolade. Jeg har pynta med smelta sjokolade og blomster stukket ut i marsipan. Jeg tok 2 mini blomsterpotter. jeg ville brukt oasis, men jeg hadde ikke det. I stedet har jeg brukt aliminumsfolie som jeg har lagt opp i. Å så har jeg dytta cake popsen i den. Håper det blir en fin oppmuntring 😀

4 kommentarer
    1. Det skal jeg prøve å få gjort 🙂 Helga er litt full, men skal se om jeg kan få gjort det enten i helga eller i løpet av uka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg