Gevær kake

Denne fine lørdagen har jeg kost meg med å lage ei kake til en gutt som skal konfirmeres i morgen. Ønske var et kake gevær. Jeg håper konfirmanten er fornøyd med resultatet 🙂
I tillegg lagde jeg en fugle blink. Det er ei Toves sjokoladekake fylt med eggekrem. Frosta med sjokoladekrem og trekt og pynta med marsipan.
Jeg skulle nok ønske jeg kunne lagd et større gevær, men kjøleskapets størrelse avgjorde det. Så nå gleder jeg meg til jeg får nytt kjøkken og et stort nytt hjørnekjøleskap så jeg kan få god plass til kaker 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg