Dåpskake til jente

Når jeg skulle lage 2 kaker denne helga var det veldig greit at de skulle ganske like. Så det har gått i blomster laging denne uka 🙂

Begge kakene er Toves sjokoladekake fylt med philadelphia krem og daim sjokolademousse. De er frosta med sjokolade krem.
Trekt og pynta med marsipan.

Fargen på båndene, klossene og del av blomstene har jeg blandet selv. Jeg har brukt wilton sine farger. Rose, Violet og litt black.

Babyen er laget i en first impression form. Jeg har laget den av marsipan farget med Ivory. Malte håret med litt brun blandet med litt sitron essens.

De hvite blomstene og sommerfuglene har fått litt pearl dust på seg.

Klossene har jeg laget med en boks til å lage isbiter i. Å så trykka jeg inne bokstavene med utstikkere.
Båndet rundt har jeg brukt en impression kjevle på for å få litt mønster.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg