Cup- Cake Pops

Hvorfor ikke lage cake pops i muffins former ? Ideen kom egentlig av at jeg hadde mye restekapp fra ei kake. Men jeg hadde ikke så mye tid. Cake Pops er jo en liten prosess. Men jeg fikk ideen om å lage kakekuler som hadde størrelse som en muffins. Så jeg blande restekapp med sjokoladekrem. og så satt jeg i gang.

Jeg rulla ut kuler som var store nok til muffinsformer. Og satt dem i kjøleskapet en halvtimes tid.

Så dyppa jeg dem i smelta sjokolade og strødde over farget strøssel.
Synes nesten de så ut som litt store punch boller. Håper de faller i smak 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg