Dåpskake til gutt

I helga har jeg en bestilling på dåpskake til en gutt. Det er en reprise av ei kake jeg har lagd før. En 2 etasjes kake.

Den nedeste kaka er Toves sjokoladekake fylt med philadelphia krem
 og daim sjokolademousse. Frosta med sjokoladekrem.
Den øverste kaka er sukkerbrød fylt med hjemmelaget vaniljekrem og
jordbærkrem. Begge er trekt og pynta med marsipan.

Blomstene er farget med Delphinium blue fra Wilton. De lysere blå
blomstene har jeg tilsatt litt white-white farge. Å de hvite blomstene har jeg
brukt white-white. Samme som på resten av kaken.

Babyen er laget med marsipan som er farget med Wiltons Ivory farge.
Jeg har brukt en first impression form til babyen. Farget håret med litt
brun farge blandet med sitron essens.

Håper de blir fornøyd med dåpskaka og at de får en herlig dåpsfest 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg