Til noen …

Jeg er dårlig på beregninger så jeg hadde igjen ett sukkerbrød og en del kakefyll etter helgens bestilling. Så i nattens mulm og mørke lagde jeg ei kake jeg egentlig ikke visste å jeg skulle gjøre med. Fikk ideen om å legge ut bilde av kaken på facebook og skrev at om noen ville hente kaken var det min gave til dem 🙂 Og jammen meg var det ikke noen som hadde lyst på den og kom å hentet den. Synes det var gøy å kunne glede noen på denne måten 🙂

Det er altså sukkerbrød fylt med
hjemmelaget vaniljekrem og jordbærkrem.
Trekt og pynta med marsipan.

Håper kaka falt i smak 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg