Kakepynte dag :-)

I dag har jeg vært så heldig å hatt besøk av ei kjempesøt jente som fyller 12 år i morgen. Mammaen hennes ringte meg å spurte om hennes bakeglade datter kunne komme å lage sin egen bursdagskake sammen med meg 🙂 Jeg synes det hørtes kjempegøy ut og det ble det også! 

Jeg hadde på forhånd lagd kaken og fylt og frosta den.
Jeg hadde også funnet et bilde av ei kake som vi hadde som utgangspunkt.
Mens bursdagsbarnet selv har valgt fargene og vært kreativ og lagd den til sin egen.

Det er ei kake i 3 etasjer. Alt er Toves sjokoladekake.
Bunnen er fylt med sjokolademousse med melkesjokolade og
de to øverste er fylt med daim mousse.
De er frosta med sjokoladekrem og trekt med marsipan.

På toppen er det sjokoladecupcake med smørkrem.

Rundt kaka er det små cupcakes med smørkrem.

Av litt kakerester lagde jeg noen cakepops som også ble pynt på kaka.

Hadde litt smelta sjokolade i hjerte isbite form fra Ikea som også ble pynt.

Pynta et par cupcakes også som ble til overs. Er den ikke søt ? 🙂

Jeg er kjempeimponert over bursdagsbarnet og tror gjestene henne også
kommer til å bli det i morgen. Håper hun fortsetter å bake og pynte 🙂
Talentet er hvertfall på plass.

  Takk for en kjempekoselig dag, Maiken 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg