Babyshower kake

I kveld har jeg kost meg med en babyshower kake til ei av min kjære venninner 🙂

Det er en toves sjokoladekake fylt med hjemmelaget vaniljekrem og daim sjokolademousse.
Den er frosta med sjokoladekrem og trekt med marsipan.

Har laga en gravid dame i marsipan. (For første gang!)
Ikke helt fornøyd. Men hadde tid til å lage ny.
Venninna mi er en av de morsomste menneskene jeg kjenner.
Så hun godkjenner nok “apefjeset” og magen litt langt
fra overkroppen :-/

Har lagt en rille kant og brukt former til baby tingene.

Gleder meg til babyshower 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg