Grå fondant og marsipan

Jeg styrte lenge med å finne ut hvordan jeg skulle få til en fin grå farge på fondanten/marsipanen.
Endelig har jeg funnet en grei måte å gjøre det på med litt hjelp av google så klart 🙂

Jeg har hvit og svart farget fondant/marsipan.
Jeg tar mer eller mindre av den ene fargen alt etter hvor lys eller
mørk grå fargen skal være.

Jeg knar dem godt sammen slik at de blander seg til en jevn farge.
Jeg ender alltid opp med en grå lilla farge. (Det sees ikke veldig godt
på bilde). Jeg blander inn en del grønn farge
(jeg bruker leaf green fra Wilton).
Tar litt og litt av gangen så jeg ikke skal få for mye grønt i.

Grønnfargen jevner ut det lilla og det blir en fin jevn grå farge 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg