Kake til bryllup

Denne helga har jeg prøvd meg på kake til bryllup. Heldigvis ikke selveste bryllupskaka.

Bunn kaka : Toves sjokoladekake fylt med daim sjokolademousse
og tykk ostekrem. Frosta med sjokoladekrem og
trekt med marsipan.

Topp kaka : Sukkerbrød fylt med jordbærkrem og hjemmelaget
vaniljekrem. Frosta med et tynt lag krem og trekt med marsipan.

Har kost meg i dagesvis med å lage marsipan blomster.
Etter de har tørket har jeg hatt på pearl dust.

Skulle hatt kaka på toppen hakket mindre.
Men sånn går det på et amatørkjøkken. Ikke mye kan gjøres om igjen.
Jeg håper hvertfall bruden blir fornøyd. Og at brudeparet får en
fantastisk herlig og minnerik dag!

Gratulerer 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg