Dåpskake

I helga fikk jeg lage dåpskake igjen 🙂
Denne gang til ei prinsesse.

Det er ei toves sjokoladekake fylt med hjemmelaget sjokolademousse.
Den er frosta med sjokoladekrem og trekt med marsipan.

På denne kaken er det med en liten hjerteetasje.

Pynten har jeg laget med marsipan som er farget med wilton
white-white icing color og med wilton Rose petal pink.

Jeg har brukt en first impression silikonform til å lage babyen.
Den er laget med masipan farget med litt Wilton Ivory.
Jeg har malt håret med litt wilton brown icing color som jeg blandet
med noen dråper sitronessens.

På blomstene og pynten ellers har jeg hatt på litt pearl dust for å
få en fin shimmer.

Alltid like koselig å få lage dåpskake 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg