Sjokoladekake

Jeg satt igjen i god stil med en ekstra sjokoladekakebunn forrige fredag
da jeg lagde kake til mammas 70 års bursdagsfeiring.
Det var seint på kveld da lagde denne kaken så den skulle være helt
enkel. Tenkte da det var koselig med litt gode ord som beskriver min mamma <3

Det er ei toves sjokoladekake fylt med mokkamousse, hjemmelaget
vaniljekrem og banan. Utenpå er det sjokoladekrem.

Jeg pynta med Royal icing som jeg hadde litt kakao i. Og sukkerperler.

 

Kjempegøy at så mange har vært innom bloggen min denne uka 🙂
Moro hvis dere vil følge siden min på fjesboka også. Bare å søke opp
Kakeanne 🙂

 

Ønsker alle en god helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg