Nyttårskake – Oreo Drømme kake

Til nyttårsaften lagde jeg Oreo drømme kake til dessert 🙂
Jeg hadde lyst til å gjøre litt mer ut av den enn bare krem og oreo kjeks på toppen.

Jeg trykket ut snøkrystaller i marsipan og hadde på pearl dust.

Jeg lagde kaken som normalt. Men hadde bare på et tynt lag med krem.
Jeg hadde så på oreokjeks i biter.

Vanligvis ville kaken vært klar nå. Men for å la den få festdrakt sprøytet jeg
rosetter rundt kaken og pynta med sølvkuler. Så pynta jeg med snøkrystallene og spiselige sølvflak.

Festklar oreo kake 🙂

Vil du lage oreo drømme kake finner du oppskriften her.

Godt nytt år!!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg