Cupcakes og makroner til dåpen

I dåpen serverte jeg gulrot cupcakes pynta med hjemmelaget skilt med navn og dåpsdato på.
Jeg elsker sånt dill dall 😉 Og har kosa meg i mange uker med forberedelser.

Oppskriften til gulrot cupcaken fant jeg hos passion for baking.
Den var utrolig god. Du finner den her.

Disse ble en stor hit hos guttene her i huset. Kanskje på grunn av frostingen som blant annet
inneholder marshmallow fluff. Du får kjøpt ferdig fluff hos noen matbutikker. Men det var enkelt
å lage selv. Her finner du oppskriften.

Etter mye prøving og feiling har jeg endelig knekt koden på makroner.
Grunnoppskriften til 1001makron slår aldri feil!
Disse er fylt med salt karamell, kaffekrem og suksesskrem.
Oppskriftene finner du på den geniale bloggen 1001makron.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg