Tardis kake – Doctor Who

Når en god venn ønsker seg Tardis kake til bursdagsfesten sin så er det klart at jeg må gjøre et forsøk på å innfri 🙂

Om noen skulle være i tvil. Dette under her er tardis.
Doctor Who`s fremkomstmiddel. It`s bigger on the inside 😉

Kaken og tardisen er toves sjokoladekake. Godt dynket med kaffe.
De er fylt med mokkamousse og frostet med sjokoladekrem.
Pyntet med marsipan.

Visdomsord fra the doctor måtte bli med.
Always bring a banana to a party!

Bowties are cool!


 

4 kommentarer
    1. Hva vil du ha oppskrift på Kari Helen ? 🙂
      Kaken inn i ? Den finner du i så fall her :)http://kakeanne.blogg.no/1303245576_toves_sjokoladekake.html

    2. Som en ekte doctor who fan så må jeg virkelig skryte av denna kaka! Den er helt fantastisk. Hadde jeg fått en sånn til min bursdag hadde jeg jubla! Awesome! Du skulle hatt med “the sonic skrewdriver” også bare for å hatt toppa det hele :p så utrolig kult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg