Bløtkake med sjokoladepynt

I helgen var vi i 40 års dag til en god venn.
Jeg fikk ta med meg en kake 🙂
Jeg hadde lyst til å prøve noe nytt og noe som ikke krevde all verdens med tid.
Jeg prøvde meg for første gang på sjokoladegitter. Jeg ble ganske fornøyd med resultatet.
Men har lært litt av første forsøk som jeg tar med neste gang:)

Youtube er en super ressurs når man vil lære noe nytt. Jeg fant denne videoen som viser enkelt hvordan man kan lage et sjokoladegitter.

 
Her er resultatet av min kake med sjokoladegitter.
Det er sukkerbrød dynket med jordbær og kiwi saft. Fylt med hjemmelaget vaniljekrem og jorbærkrem.
To lag fløtekrem utenpå og så pyntet med sjokolade 🙂
 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg