Banan Cupcakes med vanilla buttercream

Disse har jeg aldri prøvd meg på før. Så det blir spennende å smake 🙂 .. Man kan si det ble en sen kveld i går. Jeg bakte 3 ulike cupcakes etter at jeg kom hjem fra jobb. Så klokka passerte midnatt før jeg begynte på pyntinga. Å før jeg visste ordet av det oppdaga jeg at jeg hadde pynta banan cupcakesen med feil frosting.. hehe.. så nå håper jeg bare at banan cupcakes gjør seg med Vanilje og at Vanilla cupcakes gjør seg med karamell 🙂 Sånn kan det gå etter en lang dag. (Om mulig var det bare begynnelsen på glemsomheten som følger med det å bli 30 ? eller ? ..hehe..)

Det ble hvertfall Banan cupcakes med pecan nøtter og vanilla buttercream. Har farget noen av frostingen med rosa wilton farge. Her har jeg også pynta med søte skilt som jeg ble så inspirert til å bruke når jeg så det på Ellens sweet world. Pynta med sukkerperler.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg