Kake på pinne

Nå er det klar for sommerfest i barnehagen til guttene mine. Cake pops eller kake på pinne som mine gutter kaller det er det beste de får når det gjelder kaker. Så da satser jeg på at det slår ann hos de andre barna i barnehagen også 🙂
Det er Toves sjokoladekake med sjokoladeglasur og sjokoladetrekk. Jeg har pynta med hvit sjokolade.

Jeg kutta ut cake popsen med forskjellige former som jeg har. Blandt annet en isform fra IKEA. (Neste gang jeg er der skal jeg kjøpe meg flere ulike da de er topp til å lage cake pops i 🙂

Satser på at det er nok 😉 Godt over 100 cake pops 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg