The Mystery Machine

I dag har vi hatt barneselskap for den eldste sønnen vår. Han ville ha ei mysteriet maskin kake. Bilen til gjengen i Scooby doo. Mor måtte jo forsøke seg på det 🙂
Det er muffins kake i regnbuens farger fylt med sjokolademousse. Trekt og pynta med marsipan. Bildene av scooby doo er spiselige (Kjøpt på ebay :).
Selv ble jeg ikke fullt så fornøyd med resultatet. Kaka synes jeg heller ikke smakte så veldig godt. Den ble rett og slett for tørr! Men sønnen min var storfornøyd med bilen og ungene klagde ikke på kaka så da er vel alt såre vell 🙂 Har lært litt av de tabbene jeg gjorde denne ganga. Så da skal det nok gå bedre om jeg noen gang skulle lage ei liknende kake igjen 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg