Bursdagskake… til meg selv :-)

En regel på jobb som jeg liker spesielt godt og ikke har noe i mot i å følge er at man tar med seg kake på bursdagen sin. Lykke på jord for en kakebake elsker 🙂
Ante ikke å jeg skulle lage. Jeg gikk fra sjø tema til blomster, men ente opp med en note kake. Jeg er jo en musiker i hjertet 🙂 Selvsagt måtte logoen til firmaet jeg er innleid til være med!

Det er (som omtrent alltid 😉 en toves sjokoladekake (ja, min favoritt ;). Fylt med ostekrem og daim sjokolademousse. Frosta med sjokoladekrem.

Trekt og pynta med marsipan.

Resultatet :

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg