Nytt Kjøkken !!

Nå er det en stund siden det er blitt noe særlig til baking! Siden begynnelsen av november har de gravt og jobba for å bygge på huset vårt så jeg kunne få meg et stort fint kjøkken 🙂 Å for å få kjøkken måtte det lages en stor gang under og en murkloss ( Garasje) under der igjen. Resultatet begynner endelig å vise seg. All heder til snekkerene som virkelig jobba hardt for å få det ferdig til jul! 🙂 Ferdig ble de! Huset har vært et kaos i jula! Men med litt innsats begynner ting gradevis å gå tilbake til normalen. Nå må det bare kjøres lassevis på søpla 😀

De begynte med å grave og lage en etterlengtet garasje som også
skulle bli det nybygget skulle stå på.

Skallet til nybygget kom kjapt opp!

Nytt kjøkkenrom tar form. Dette er før veggen til det gamle kjøkkenet
ble tatt.

Det gamle kjøkkenet var på ca 12Kvm. Det var ikke veldig god plass.
Så det ble fort rotete og overfylt. Noe som bildene under tydlig viser 😉

Så endelig NYTT KJØKKEN! 40 KVM! 😀
Det er stor jubel i heimen over det nye kjøkkenet! Og vi bruker det
allerede flittig. Valget falt på et Herregaards kjøkken i hvitt.

En stor kjøkkenøy ville jeg ha 🙂 Gleder meg til å stå der å bake!
Er spesielt glad i lampa over øya. Den heter Saturn og er kjøpt på
Skeidar.

Jeg synes grue er så fint. Så det var gøy å få med i kjøkkenløsningen vår,
Når vi bare får tid skal vi flislegge ryggen på gruen.

På grunn av litt plass til overs. Fikk jeg en smal hylle i innredningen.
Men synes egentlig den gjorde seg fint!

På kjøkken veggene har vi malte plater. Men på den ene veggen valgte
jeg å ha tapet. Var litt redd for hvordan det ville bli. Men nå er jeg glad
jeg tok sjansen 🙂 Det brøt godt i rommet som ellers er veldig hvitt 🙂

Fikk en koselig benk som jeg har pynta med puter, teppe og
sort lammeskinn 🙂

Kjøpte noen Ribba bildehyller som jeg satt opp på veggen.
De er helt supre til å sette kokebøker,skilt og annet dill dall på 😉

Så nå håper jeg snart det blir tid til litt baking og kos på kjøkkenet! 🙂

6 kommentarer
    1. Oi dette var virkelig drømmekjøkkenet! Noen som er LITT sjalu nå kan man si ;)) Gleder meg til å se fler bilder og mer baking! Du har en flott blogg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg