Prinsebryllups kake

Vi er en liten gjeng med jenter som skal benke oss foran tv`n i formiddag når prinsebryllupet i England setter i gang. Da blir det te og scones selvfølgelig. Det er jo tross alt England. Men vi må jo feire litt ekstra. Så da blir det bryllupskake!!!

Dette er ei kake som det ikke er lagt så mye flid i. Den er jo for moros skyld og tida var ikke på min side kan man si :)Jeg har laget 3 kaker. Men jeg har ikke lagt plater under kakene og da skjer det som man ser på bilde at kaka siger sammen. Så skulle dette vært ordentlig skulle jeg hatt plater under hver kake før jeg stablet. Kaken i bunnen er passende nok en Dronning kake. De 2 andre kakene er Toves sjokoladekake fylt med eggekrem sånn som Dronningkaken. Utenpå kakene er det kaffeglasur. De er trekt med marsipan (som skulle vært kritthvit, men det gadd jeg ikke styre med (beklager Kate!)). Pyntet med smørkrem, marsipan roser og noen sukkerperler limt på i søvnet kl.01 på natta 😀

 



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg