Dåpskake

Denne helga har jeg fått lage dåpskake 🙂
Det er sukkkerbrød fylt med hjemmelaget vaniljekrem,banan og jordbærsyltetøy.
Det var et ønske fra foreldrene om å ha deres hjemmelagde syltetøy i kaka.
Det synes jeg var koselig 🙂

Kaka er trekt med marsipan farget med
delphinium blue icing color som er blandet med litt hvit.

Babyen har jeg laget av marsipan farget med Ivory. Jeg har brukt en
first impression silikon form.

Bokstavene har jeg laget av marsipan farget med Delphinium blue.
Jeg har brukt en silikonform jeg har kjøpt billig på ebay 🙂

Blomster og pynten ellers går i fargen delphinium blue og litt hvitt.
(White-white icing color). Jeg har laget diamant mønster på kanten av kaka
og har pyntet med sukkerperler i sølv i kryssene.

Ønsker dåpsbarnet og familien en nydelig dag og feiring 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg