Sugar cookies

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve ut sugar cookies. Å dåpen var den perfekte anledning.

Det morsomme med disse er jo pyntingen og det finnes mange fine videoer på youtube der man kan lære steg for steg.

Oppskrift og litt idéer fant jeg på den flotte bloggen til Anne Brith som du finner her.

Jeg fant en fin tutorial på youtube der de viste hvordan man kunne lage dette fine mønsteret på hjerter.
De var opprinnelig til valentines day, men jeg synes de fint kunne brukes til dåp.

Tutorialen finner du her.

Søte baby bodyer hører med.

Tåteflasker

Ugler 🙂

…og elefanter..

Til å være første gang er jeg fornøyd. Selv om jeg nok skulle ønske jeg fikk de til litt finere.
Det må øves!

Det hører med til historien at jeg glemte å sette frem disse kjeksene på kakebordet.
Men det var så visst nok kake likevel;)
Mellomste sønnen fikk med seg sugar cookiesen til klassen sin. Så heldigvis fikk de bein å gå på likevel 😀
Gøy å lage var de hvertfall! 🙂

God helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg