Kanelsnurrer

Fersk gjærbakst er lykke 🙂 Den deilige lukten og ikke minst smaken.
I helgen prøvde jeg ut en ny oppskrift på kanelsnurrer.
Det er den absolutt beste jeg har prøvd. Deigen ble luftig og snurrene likeså.
Jeg kommer nok til å bruke denne oppskriften fremover når jeg skal bake kanelsnurrer.

Oppskriften fant jeg Trines matblogg. Den er vel verdt et (og flere!) besøk.
Der finner du masse gode oppskrifter. Blant annet kanelsnurrer.

Benytter sjansen til å ønske dere en god og herlig 17.Mai.
Husk: Spis mye kake! 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg