Lyse muffins med Vaniljekesam og blåbær

Jeg stod å bretta tøy og så på Cupcake wars i går. Vips så stod jeg på kjøkkent å baka muffins 🙂 .. Påvirka av  boksen ? .. 🙂 Jeg hadde Vaniljekesam og blåbær i kjøleskapet som jeg hadde tenkt å kose meg med. Men da ble det muffins i stedet. 
Jeg brukte oppskriften på Lyse muffins og byttet melken ut med 60 gram Vaniljekesam og et par spiseskjeer melk. Og så tok jeg opp i godt med blåbær. Stekte de som i oppskriften og avkjølte dem før jeg pynta med vaniljekesam og sjokoladepynt. Sjokoladepynten lagde jeg med smelta mørk sjokolade som jeg hadde i et kremmerhus laget av bakepapir. Så lagde jeg ymse mønster på ett bakepapir og lot de stivne i kjøleskapet.

Resultatet ble kjempegodt 🙂
Mannen min som har lagd kaffe latte 🙂 ( Heldig jeg 😉

2 kommentarer
    1. Oi dette så utrolig godt ut! Må jeg prøve på! 🙂 Hvordan skrev du med bokstaver og slikt med sjokoladen? helte du det oppi en kakesprøyte eller noe? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg